Home

Kinderen in het licht 2020

12 januari 2020

2020 de kinderen in het licht 2-

One Response to “Kinderen in het licht 2020”

  1. Micheline Mreijen Says:

    Ik ben een moeder in hetzelfde schuitje als de vaders waarover u en anderen het hebben. Volgens mij is de Raad voor Kinderbescherming inmiddels overgestapt naar ‘mother blaiming’ of ze hebben vooruitgang geboekt mbt discrimineren van vaders en moeders, dat wil zeggen dat ze inmiddels gelijke kansen hebben om hun kinderen voorgoed kwijt te raken als hun expartner knap pinokkioot over eigen inbreng en het ontbreken van die van de van de andere ouder, terwijl de praktijk exact tegenovergesteld is, en iedereen in de omgeving van de kinderen dat weet maar jeugdzorg na vier jaar nog niet, en op het moment dat de kinderen zich gaan roeren op school, direct de kinderen bij de enige verzorgende ouder ooit en nu steeds, uit huis plaatst
    Ik heb alle bewijzen en overal gelijk gekregen
    Maar de kinderrechter heeft, zelfs boos op mij, wat wonderlijk bij zo een geweldadig vonnis al voor mij, en de blinddoek van vrouwe justitia heeft deze rechter nooit gehad. En al jaren alle uitspraken verklooit, en dat kan dus prima als je alles alleen doet. En als een ouder bezwaart? Dan suggereer je vreselijk kwaad allerlei dingen, zonder die te duiden op mijn verzoek, want dat kon ze helemaal niet natuurlijk, en foetsie kinderen!

    Dus voor moeders is het exact hetzelfde

    Of mag ik niet meedoen hier?

    Ik zoek (rechts)hulp na mijn kinderen niet meer te hebben gezien sinds 30 december 2019 heb ik in maart naar blijkt een hartinfarct gehad. Ik zou deze kwestie ten behoeve van mijn kinderen graag willen overleven

    Alvast bedankt als het kan hoor!

    En goed werk doet u, houd dat vooral vol en ik wil u best komen helpen als ik mijn gezin ooit op de rit heb, of definitief nooit meer zal krijgen, geeft ook mogelijkheden om te kunnen werken voor dit doel

    Groet!

    Like


Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.