Home

Gelijkwaardig Ouderschap en medische voordelen: Vittorio Vezzetti

26 mei 2017

Een van mijn medesprekers in Bratislava. Een heel goede!

2 Responses to “Gelijkwaardig Ouderschap en medische voordelen: Vittorio Vezzetti”

  1. avatoer Says:

    Dit komt over als een realistische weergave, (zover ik het uit kon lezen, want het vloog er hier geregeld uit) een behoorlijk argument om de verantwoordelijkheid van beide ouders vast te zetten.
    Is er ook een voor meer mensen leesbare eenvoudiger versie? Want ik kan het nog wel volgen, maar ik denk dat ’t gros dit te zware kost vindt.

    Liked by 1 persoon

  2. joepzander Says:

    Ik stel voor dat je zelf even zoekt. In het algemeen is er natuurlijk heel veel literatuur te vinden over gelijkwaardig ouderschap.

    Like


Geef een reactie

