Home

rollercoaster

14 juli 2015

20150626_140120

en op zijn kop weer omlaag

omhoog

omhoog

Mijn leven is één grote rollercoaster. Toch was ik nog nooit in een fysieke achtbaan geweest. Dat moest nog wel even van mijn zoon en dochter.

Wegens succes voort  te zetten in een veel grotere.

One Response to “rollercoaster”


  1. […] mijn zoon, die inmiddels bijna volwassen is. Ik blogde ook over mijn dagelijkse vaderschap. Mijn dochter en ik ontmoetten elkaar na 20 jaar gescheiden te zijn geweest door ouderverstoting. Ik maakte mij nog steeds druk over het gebrek aan […]

    Like


Geef een reactie

