Home

Mag het even stil zijn

10 maart 2015

Ik snap maar al te goed dat het voor de vaste volgers (vooral de nieuwe) van mijn blogs vervelend is om al weer een hele tijd niets te lezen van mij. Zal ik toch maar even wat van me laten horen? Ik kon het even niet laten. Letterlijk wat laten horen. Een eigen cover (Op ons; titel Op ons gemak) van een lied van Leonhard Cohen; If it be your will (-I will speak no more).


Niet direct over vaderschap….?

8 Responses to “Mag het even stil zijn”

  1. AdVader Says:

    goed (van) je te horen joep!😉

    Like

  2. AdVader Says:

    we hebben ‘issues’ welke nog lang niet zijn uitgekristalliseerd, er zijn er maar weinigen die betrouwbaar blijven, en die overblijven..

    Like

  3. Willem Peeters Says:

    hmmm, je kunt je stem maar beter blijven laten horen Joep

    Like

  4. joepzander Says:

    tsja; zie reactie hierboven op Ad

    Like


Geef een reactie

