Home

Rolling 2012

1 januari 2012

Klik op de afbeelding om een bewegend plaatje te zien.

Balancerend op een binnen en een buiten-wereld-bal. Ze in beweging houden is de enige manier om er goed op overeind te blijven. Stilstaan is controle verliezen. Om ze te laten bewegen moet je wel op zijn minst even op het plaatje klikken.

2 Responses to “Rolling 2012”

  1. dobberpapa Says:

    Liet ik Benjamin zien, vond hij heel mooi, hij keek aandachtig en zei: “koning van de ballen”.🙂

    Like

  2. joepzander Says:

    Hoi Hans,

    Ik ben heel blij mat dat soort mooie reacties.
    Zoals vaak zit in de tekening niet alleen iets wat ik anderen toewens, maar ook iets dat ik mezelf toewens. Koning van de ballen. That’s something to be.

    Geef Benjamin een knuffel van mij voor het nieuwe jaar.
    groetjes

    Like


Geef een reactie

